Taxi Goldstar Airport Service  – Algemene voorwaarden

1.Vaste Tarief
Vaste tarieven gelden bij boekingen van minimaal 24 uur voor vertrek.

2.Extra ophaaladres.
Ieder extra adres in dezelfde of buiten de stadsregio is meerprijs verschuldigd. Vermeld dit via reserveringsformulier, email of neem contact met ons taxicentrale op 0318-744744.

3.Vluchtgegevens
Zodra u bij ons een rit naar Schiphol of een andere luchthaven reserveert, dan krijgt u van ons een bevestigingsmailtje.
Controleer van te voren goed of het vluchtnummer in dat mailtje overeen komt met die van u.
Als dat niet het geval is, dan dient u uiterlijk voor 24 uur van het incheck- of aankomsttijdstip contact op te nemen met 0318 – 744 744.
Geeft u binnen 24uur een eventuele wijziging niet door, dan kunnen wij u helaas niet binnen onze voorwaarden vervoeren.

4.Ophaaltijd heenreis
Het tijdstip waarop u van huis wordt opgehaald kunt u zelf aan ons doorgeven.
Als dat niet het geval is, dan houdt Taxi Goldstar daar zelf rekening mee.
Dat houdt in dat u voor Intercontinentale vluchten 3 uur voor vertrek, en voor Europese vluchten 2 uur voor vertrek wordt opgehaald.

5.Terugreis
– Korte vertragingen houden wij zelf in de gaten. Mocht uw vlucht uitvallen of een lange vertraging hebben van bijvoorbeeld 1 dag, dan dient u contact op te nemen met Taxi Goldstar. U kunt dan vanuit het buitenland bellen naar 0031- 318 744 744.
– Zodra u bent geland verzoeken wij u om uw telefoon aan te zetten. De chauffeur die u komt ophalen zal u proberen te bereiken om een duidelijke tegemoet plaats af te spreken. Mocht dit niet het geval zijn, en u al uw bagage heeft, dan kunt u het beste even contact opnemen met de chauffeur van Taxi Goldstar door te bellen naar 0612611611 of te bellen naar ons taxi centrale 0318- 744 744.
– In alle gevallen dient u vervolgens naar de vertrekhal te gaan. (de vertrekhal bevindt zich op Schiphol Airport op de 1 verdieping boven de aankomsthal).
– Als er door bepaalde redenen ( uw batterij is leeg, uw telefoon is loos, of andere redenen waardoor wij u niet kunnen bereiken) geen contact is gelegd tussen u en de chauffeur, dan houden wij u erop aan dat u de chauffeur bij Schiphol Airport zal vinden in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3 ter hoogte van draaideuren D of E.

6.Betaling
Als u alleen een enkel reis, “Enkel – Brengen” naar airport boekt, kunt u het bedrag van de taxirit betalen in contanten,  met pin of creditcard of door middel van een overmaking van het te betalen bedrag naar ons bankrekeningnummer van NL24 INGB 0006 2619 08 . Geef bij omschrijving wel uw naam en data van uw rit weer.
Als u alleen  een enkel reis, “Enkel – Ophalen” vanaf de airport boekt, dient u per reserverings-/boekingsdatum de bijbehorende bedrag vooraf over te maken naar ons bankrekeningnummer van NL24 INGB 0006 2619 08 . Geef bij omschrijving wel uw naam en data van uw rit weer.   Nadat het bedrag op ons bankrekeningnummer is bijgeschreven, staat u rit vast. Boekingen waarvoor uiterlijk 24 uur voorafgaand van uw rit géén betaling is ontvangen, zullen niet worden uitgevoerd.
Als u retour reis “Retour – Brengen & Ophalen”  boekt, dient het totale bedrag van de taxiritten in zijn geheel betaald te worden. Dit kan in contanten, met pin of creditcard of door middel van een overmaking van het te betalen bedrag naar ons bankrekeningnummer van NL24 INGB 0006 2619 08 . Geef bij omschrijving wel uw naam en datums van uw ritten weer.
De klant is verantwoordelijk voor tijdige betaling van het vervoer, waarvan de klant door middel van een definitieve bevestiging op de hoogte wordt gesteld.

8.Voertuig
Taxi Goldstar kan ritten met een ander voertuig uitvoeren dan gereserveerd is. Dit zal met hoge uitzondering kunnen gebeuren.

9.Vertraging onderweg
De chauffeur van Taxi Goldstar zal van te voren checken of er vertragingen onderweg zijn. Als er een vertraging is, dan zal de chauffeur een andere route nemen. Bij lange vertragingen is het mogelijk dat u vroeger uit huis moet. Hierover zal de chauffeur u van te voren informeren. Taxi Goldstar doet zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat u uw vlucht behaald. Mocht u uw vlucht toch niet behalen, dan kan Taxi Goldstar daar niet aansprakelijk voor zijn.

10.Bagage
Wij zijn niet verantwoordelijk als uw bagage niet in ons taxi’s passen. Als u te veel bagage heeft, vermeld dit a.u.b. van te voren. Hierbij wordt bijpassend taxi naar u gestuurd. Let op dat de kosten hierdoor kunnen stijgen, als er taxibus wordt ingezet. Sedan en stationwagens hebben hetzelfde tarief. In de tarievenlijst zit u de prijslijst van een luxe taxi (sedan of station) of een taxibus.
Taxi Goldstar is niet aansprakelijk voor het zoekraken van en of schade aan uw bagage.

11.Kinderzitjes
– U bent zelf verantwoordelijk om kinderzitjes te leveren tijdens het  vervoer.
– Door Taxi Goldstar worden, zogenaamde maxi cosi’s (voorbaby’s), niet geleverd. U dient hier zelf voor zorg te dragen.
– Bij een retour reis boeking bij Taxi Goldstar kunt u uw eigen kinderzitje(s) of Maxi Cosi meenemen. Wij nemen ze dan kosteloos in bewaring. Bij de terugreis nemen wij uw kinderzitje(s) of Maxi Cosi weer mee.
– Taxi Goldstar is niet aansprakelijk voor een onjuiste opgave ter bepaling van het juiste beveiligingsmiddel en voor het zoekraken van en of schade aan de door u in opslag gegeven eigendommen.

12.Annulering & wijzigingen
Vóór 24 uur voor aanvang van uw eerste rit zijn er geen kosten verbonden aan het annuleren van uw reis. Bij annulering binnen 24 uur worden er 50% van de kosten van de rit in rekening gebracht.
Mocht uw planning veranderen na het boeken van het vervoer (wijzigingen) dient u dit tot uiterlijk 24 uur voorafgaand van het rit tijdstip te melden aan onze taxicentrale, anders worden er 50% van de kosten van de rit in rekening gebracht.

13.Rechten/overmacht
Er kunnen geen rechten worden ontleend aan eventuele type fouten op onze site of per mail beantwoorde vragen en/of bevestigingen.
Er kunnen geen rechten worden ontleend wanneer onze taxi door verkeersdrukte iets later bij u aankomt. In dit geval wordt er tijdig telefonisch contact met u opgenomen.
Er kunnen geen rechten worden ontleed als de volledige rit of gedeelte van de rit niet uitgevoerd kan worden door zeer slechte weersomstandigheden,

14.Misverstand
Bij eventuele misverstanden door klanten worden alle kosten bij de klanten in rekening gebracht.
Bij eventuele misverstanden de door ons gemaakte afspraken krijgt de klant korting op de afgesproken tarief/rit. Kosten die de klanten zelf maken door onze misverstanden worden niet vergoed!

 15.Vervoersvoorwaarden
Voor zover in deze algemene voorwaarden niet anders is geregeld, zijn van toepassing de Algemene vervoersvoorwaarden en betalingscondities voor het vervoer van personen met personenauto’s gedeponeerd ter griffie van de Arrondissementsrechtbank te ’s-Gravenhage op 6 november 2013, aktenummer 72/2013 door Koninklijk Nederlands Vervoer. Op verzoek zenden wij u deze voorwaarden toe.